pondělí 2. června 2014

Žrádelníček - snídám, svačím, obědvám, večeřím a ano učím se na státnice

Ano, ano, ten ďábelský termín se blíží a já začínám mít docela nervy!
Vim kolik toho vim a jakou spoustu toho nevim, nebo jsem zapomněla...
Proto můj den vypadá asi takto, ráno brzo vstát 5:55, ano jsem divná, musí to být zaokrouhlený čísla, nemohla bych si nařídit budík třeba na 5:58 nebo 6:01, prostě ne :D pak následuje nejlepší část dne, snídaně! Jak jinak než vločky, protein, jogurt nebo podmáslí, semínka a kus ovoce, no a pak ta míň oblíbená část dne, učenííííí, ale když už mám vyčerpaný neurotransmitery (takový ty chemický blbosti, díky kterejm jsme schopni myslet) tak jde na řadu cvičení a pak zase učení, proložený jídlem, učením, učením a večer zase do postele. Ať žije stereotyp, ale 3 předměty a 90 otázek, fuj, nesnášim státnice!
Tak tady vám přináším trochu foto-report mých posledních dní....není to nejsmysluplnější článek na světě, ale ty jídla stojí za to, abych se s vámi o ně podělila.


Jde se ven, provětrat mozek...Někdo nějákej tip na zmenšení stehen? ;)


Jo, neumim se učit, abych okolo sebe neměla milion knížek, sešitů, papírků, zvýrazňovačů a tužek...


Miluju okurky, sladký i normální a salát, ano, máme plnou zahrádku a já závodim se slimákama, zatím 1:0 pro mě! :D


Svačinka - syrovátkový sýr, knackebrot s trochou lučiny a okurka = nadčasová kombinace, která nikdy neomrzí.


Kašička s prvníma borůvkama ze zahrádky, ale nebudu kecat, možná byly kyselejší než citrón! a kafe..:)


Bezkonkurenční oběd - basmati rýže s trochou pomazánkovýho másla pro zjemnění, kuřecí prsa na žampionech, zelenina a kaféééééé.


Mužův oběd, závidim mu ten objem, basmati rýže a domácí kuřecí prsa ve sladkokyselý omáčce (celá ta porce měla něco okolo 800g), jí takovýhle dvě velký jídla denně plus ještě další a on hubne, chápete to? Chci jeho metabolismus!


Můj oběd, byl luxusní, kuřecí prsa na bazalce, česneku a rajčatech, posypáno semínky a arašídy s kuskusem.


Salát, okurky, balení cottage, kuskus a trocha aršídů, zdravý tuky od srdce nesmí chybět!

A co vy, taky vás tak ve škole mučej? Nebo už máte státnice a maturity za sebou?



Žádné komentáře: