úterý 28. ledna 2014

Neflákej se - Bring it!

Ahoj!

Tak dneska zase jeden cvičící, minule to bylo letem světem push-ups, ale dnes bych se s vámi chtěla podělit o to, jak si válim, neválim šunky..:D No o víkendu krom procházek a plesování jsem se vážně válela, ale tak potřebovala jsem to, něják cvičit a brát antibiotika není vždycky ten nejlešpí odpočinek a tak jsem si zasloužila odpočinek...!



Asi už jste o tom cvičebním programu slyšeli, jmenuje se P90X (Power 90 Extreme) a jeho trenérem je Tony Horton. Podstatou tohoto cvičebního programu je "zmatení svalů/těla", aby se předešlo adaptaci na danou zátěž, stagnaci výsledků a proto zde naleznete několik typů tréninkových videí zaměřených na různé části těla, které jsou cvičené různou metodou (plyometrics, cardio, yoga, strenght, core,...). Jestli chcete vědět víc zeptejte se šikovnýho strejčka Googla, já bych vám spíš chtěla říct o mě a P90X.

Tento cvičební program jsem měla v počítači fakt dlouho, ale něják jsem pořád cvičila zlatou Jill, Boba, s Maruškou z Rutiny anebo jen kombinace z youtube, což dalo tak přes hodinku denně, ale řekla jsem si, že bych to prostě mohla vyzkoušet.... chtělo to změnu. A tak jsem v září s novým semestrem a školním rokem začala. Zpočátku jsem si nedělala zápisky o svých počtech opakování, ani o váhách, který jsem zvedala nebo o počtu výskoků, ale dnes už jo.
Uvědomila jsem si, že to má význam! Vážně! Nekecám... Když tím zápisníkem (vim, měla bych napsat workout diary :D) listuju, tak mě to nakopne a hlavně mám černý na bílým, že dělám pokroky (a nemůžu si v tý svý pesimistický hlavě vymejšlet, že to tak není, že jsem na tom pořád stejně). Co jsem s tím začala od září, tak mi mi ubyli centimetry přes stehna (každý stehno 3cm), okolo pasu 3cm, přes boky 4cm, přes lýtka 1cm, prsa bohužel taky, biceps je na tom pořád stejně a váha je tak o 1kg míň... což znamená, že jsem zhubla nejspíš jen podkožní tuku a to nemluvim o tom, že jsem začal jíst a ne držet tu svou psycho dietu...:D Třikrát jupííííí!



Tady je pro představu, jak vypadá silový trénink (strenght train) - Chest and Back - Hrudník a záda 
Časová náročnost: Trénink vám zabere hodinku čistýho času a to s úvodním rozehřátím (warm-up), tak strečinkem (8min), hlavní částí (45-50min) a na závěr i s protažením (5min) (cool-down).
Cviky: Na každý cvik vám Tondy dá čas, ten beží dole na liště a vy si podle jeho cvičenců můžete vybrat verzi lehkou, střední, těžkou a v průběhu vám říká, čeho se vyvarovat, jak to dělat správně a že se taky nemáte flákat! :D

1. Standart push-up - dala jsem 20x + 3x na kolenou
2. Wide pull-ups - modifikuju s činkama, nemám tyč na přítahy (2x4kg) - já: 15x
3. Millitary push-ups - já: na kolenou a pořádně nízko 15x
4. Reverse grip chin-up - já: opět modifikace s činkama (2x4kg) 15x
5. Wide fly push-up - já: 18x plus 1x na kolenou
6. Close grip overhead pull-ups - já: opět činky (2x4kg) 15x
7. Decline push-up - já: nohy na židli 7x plus 3x na kolenou
8. Heavy pants - já: (2x4kg) 20x
9. Diamond push-ups - já: 10x +10xna kolenou
10. Lawnmowers - já: (6kg) 18x levá i pravá ruka
11. Divebomber - já: 10x
12. Backflyes - já: (2x3kg)18x
13. Wide fornt pull-ups - já: opět s činkama 5x4kg + 7x3kg
14. Standart push-ups - já: 7x + 9x na kolenou
15. Riverese grip chin-ups - já: s činkama 13x3kg
16. Military push-ups - já: 7x +4x na kolenou
17. Close grip overhead pull-ups - 6x4kg + 6x3kg
18. Wide fly push-ups - 9x + 6x na kolenou
19. Heavy pants - já: 12x4,5kg
20. Decline push-ups - já: nohy na židli 5x + 2xs pomocí nohy
21. Lawnmovers - já: pravá ruka: 16x6kg levá ruka: 16x6kg
22. Diamond push-ups - já: 16x na kolenou
23. Back flys - já: 17x3kg
24. Divebombers - já: 6x

Dodatekhttp://www.youtube.com/watch?v=-HJcmTCKGqY - Best exercises for burning calories 
               http://www.youtube.com/watch?v=Kbbcu2LvqcI - 6minutes abs workout

Hodnocení: Jednoznačně palec nahoru, hodinka uteče jako nic a vy to druhý den zaručené ucítíte.

A co vy, zkoušeli jste už P90X?
Co říkáte na trénink?




Žádné komentáře: