pátek 21. března 2014

Já a IF a moje cvičení v poslední době

Dnes je vážně nádherně, neskutečně mě to nabíjí energií a vychutnávam každej sluneční paprsek...a co vy? Taky tak milujete sluníčko a to jak je venku hned líp a všechno je něják hned lepší?
Mě se toho v poslední době honí hodně hlavou, jeden týden jsem jela IF (nebudu psát co to je, každej si může do googlu zadat intermitten fasting neboli přerušované půsty), ale asi to nemám ještě úplně v pořádku s jídlem a začala jsem blbnout...to znamená, ubírala, ubírala jídlo, až jsem jedla tak málo, že to nepokrylo ani bazál a cvičila pořád stejně :D Tak jsem toho nechala a zase jedu 4 porce denně plus protein po cvičení. Ne že bych chtěla být moderní a in, o to mi nešlo, prostě jsem si myslela, že mi to bude vyhovovat, nemuset krabičkovat, nemyslet na jídlo, ale mělo to opačnej efekt...neustále jsem myslela na jídlo, neustále jsem počítala B,S,T a to je pravej opak IF, rozhodilo mě to psychicky a já se nechci celej den zabývat nějým počítáním B,S,T nebo časů...ještě to zkusim, ale až budu ve větší pohodě.
Jinak další mojí novinkou je, že už necvičím s činkama doma, ale mám zase pernamentku do fitka (na chvíli pauza P90X)...je to super, je to změna, snad to je i změna pro mý tělo a vylezou mi ty svaly trochu víc...:D Tréninky jsem si napsala sama, jedu split trénink - tzn vždycky oddělene dvě partie, chodim 4x týdně a pak 2x týdně doma nebo venku HIIT a cardio a samozřejmě každodenní chůze, 6 - 10km :D Poradtě mi někdo boty, který neprošlapu za 2 měsíce ? ;)


3.3.Hrudník + záda - P90X + T25 Dynamic Core
4.3. Nohy + břicho
5.3. Ramena + ruce - P90X + T25 Cardio
6.3. Yoga P90X
7.3. Volno
8.3.Volno

9.3. Insanity Cardio + Yoga Abs s Bobem Harprem
11.3. Maruška z Rutiny HIIT nohy 17min + kliky + T25 Lower body focus
12.3. Insanity
13.3. Insanity
14.3. Volno
15.3. Trénink venku - shyby s dopomocí, kliky hlavou dolů, výstupy na lavičku, dřepy s pařezama (ať žije improvizování, když nejsou činky :D) - zrovna to byla sobota a málem mě to odfouklo a nemluvě o tom slejváku, ale připadala jsem si jak Rocky, když trénoval ;)
16.3 Volno

17.3. Nohy + Záda + cardio - fitku
18.3. Hrudník + triceps + cardio - fitko
19.3. 10min HIIT + Yoga Abs s Bobem Harprem
20.3. Ramena + biceps + triceps + břicho + cardio - fitko
21.3. Nohy + záda + cardio - fitko

No a na závěr pár fotek, trochu jara sem :)

Jedna procházková

Večeře pro dřevorubce

Návštěva u zubaře - rozmixovaný špenát, vločky, sojový maso, vajíčko, jogurt. (V pozadí moje vypěstovaná řeřicha :)

Cheat meal - moje palačka (byly ještě další 3 :)

Ať žijou sasanky!

Žádné komentáře: