úterý 18. března 2014

Otesánkovo menu v posledních dnech

No všichni to asi známe, občas se nás povinnosti chytí na dýl, třeba jako učení se na zkoušky, psaní bakalářky a ježdění ze školy, do školy, na praxi z praxe, do toho stíhat i povinnosti doma a nějáký to cvíčo. A krom povinností, známe všichni i jídlo, že? ;) a to máme moc rádi, kdo ne, styďte se! Nečekejte žádný kreace hodný Jamieho Olivera nebo Dity P., ale mě to takhle chutná, jsou rychlý, zdravý jídla a já je mám prostě ráda. Třeba se i inspirujete.


Jedna potréninková véča - plátek celozrnného žitného chleba, kuřecí prsní šunka, domácí uzené a zelninka! Musím podotknout, že to zelený na tý šunce je řeřicha, sama jsem si ji vypěstovala :)

Oběd - rýže (secret tip dala jsem tam trochu pomazánkovýho másla - luxusní!) kuřecí karbanátek bez mouky a brokolice s rajčetem.

Jo brokolice byla zrovna v kurzu a místo rajčete zelí.


Oběd pro přítele, domácí tortilly a kuřecí chilli směs, závidim mu tu objemovku :D

Víkendový oběd - americký brambory, kuřecí karbanátek a zelenina.

Byl hlad - žitnej chlebík, syrovátkovej sýr, vajíčko (jsem ujetá na vajíčka, taky se vám to stává? :)

Celozrnný kuskus, domácí uzená plec a domácí uzené kuřecí prsa s trochou kečupu a zelenina. Úžasnej oběd.

Jedna low carb večeřová - dvě vejce, půlka cottage s trochou nivy a kupa zeleniny.

Omlouvám se za kvalitu fotek, ale říkala jsem si, že vlastní jsou vždycky lepší než žádný :) A co vy, jaký máte obědy a večeře? Máte nějákou oblíbenou potravinu, kterou jíte skoro denně, třeba jako já vejce? 

Žádné komentáře: