pátek 23. května 2014

Bazalkový špagety s cuketou a cottagem - zelenobílá kombinace - receptový speciál!



Vim, názvy mi nikdy nešly, přiznávám se bez mučení.
Co vám tedy název napovídá? Půjde o recept, ano můj recept nerecept, přidej to ono, zamíchej, ohřej a jez.
Řeknu vám ale, že tohle je zaručená klasika, budete se olizovat až za ušima.
Sakra, že já si domů z bytu nevzala ty bazalkový těstoviny! Klidně bych si to dala do třetice :D
Taky jíte třeba tři dny k obědu to samý? Já rozhodně, jednak mě nebaví vařit každej den, ať žijou krabičky a hlavně vařim jídla, po kterých se můžu utlouct :D No vařim, spíš krájim hodně zeleniny a občas to vypadá, že se jdu pást nebo nesu něco králíkům, i když žádný nemáme...:)

Bazalkový špagety s cuketou a cottagem



Tak tedy suroviny na 1 mojí porci:
- půlka cukety, cca 200g
- 50g špaget v suchém stavu (já měla bazalkový - zelený :)
- kapka olivovýho oleje
- 1 balení cottage, tedy 200g (nejlepší je Pilos!)
- sůl
- pepř

Postup: Špagety uvaříme dle návodu nebo prostě jak je máte rádi, mezitím si omyjeme a nakrájíme cukety na kostičky a na pánvičce na olivovým oleji orestujeme do zlatova se solí a pepřem.
Uvařený špagety smícháme s cuketou a cottage, prostřeme a tváříme se jako Pohlreich :)

A ať nejsem škrt, tak pro vás mám ještě jeden recept, tentokrát opět s bazalkou :D, kuřecím masem, bazalkovýma špagetama, žampionama a kupou sálátu :)

Kuřecí maso s bazalkou ve smetanové omáčce s žampiony a syrovátkovým sýrem

Suroviny na 1 mojí porci:
- 120g kuřecích prsou za syrova
- 50g syrovátkovýho sýru (Pilos)
- 100 žampiónů
- listy mangoldu
- kapka oleje
- 100ml vody na podlití
- sůl
- pepř
- čerstvou bazalku
- lžičku tatarky
- 50g špaget v suchém stavu

na salát: salát a okurku :)

Postup:
Špagety uvaříme. Mezitím si nakrájíme na kostičky maso (nezapomeňte si ho vyndat předem z mražáku, ať nekrájíte ještě zmrzlý jako já :), osolíme ho, opepříme, přidáme nakrájenou bazalku (nechat chvíli doležet, líp se tam dostanou ty chutě) a restujeme na kapce oleje. Až se zatáhne přihodíme tam nakrájený žampiony, listy mangoldu (něco jako špenát) a zase restujeme. Když se žampiony zuzcucnou a pustí vodu, podlejeme to vodou a přidáme lžičku tatarky.
Špagety smícháme s masovou směsí.
Já měla ještě celou hlávku hlávkovýho salátu a kus salátový okurky.
Mňam! Zítra bude repete, ale bez špaget, fňuk!





Můj finální výtvor! :)



A příště musim vymyslet článek, kde není ve slovech G, jelikož mi na klávesnici nefunGuje...gggggggggggggggrrrr!





Žádné komentáře: