středa 7. května 2014

Pizza - hřešit se musí!

Sice už je po víkendu, ale nevím, jak vy, ale já jsem přes týden pryč a na víkend zavítám domů, k přítelovi. No a jak už to tak bývá, oba máme rádi jídlo i to nezdravý (třeba pizzu) a tak vám sem přináším recept na hřešící víkendové jídlo, jednou za čas to neuškodí a když 7dní v týdnu jím clean jak se říká (zelenina, oříšky, trochu ovoce, maso, vejce, vločky....) a fakt neujíždim, tak proč si nedopřát jedno jídlo, který zrovna nemá nálepku nejzdravější, jsem přeci jen člověk...:)

PIZZA
Na těsto:
- 500g hladké mouky
- půlku droždí (tý kostičky)
- 250ml vlažné vody
- 100ml oleje
- lžící soli (ne vrchovatou)

Na zdobení: (my použili na dvě obříí pizzy)
- cca půl flašky kečupu
- 150g sýru
- 250g šunky
- půl plechovky ananasu

Všechno smícháme dohromady, vypracujeme těsto, přikryjeme utěrkou a dáme cca na 2hoďky kynout někam pod peřinu.
Pokud nechcete dělat z celý várky, nabalíčkujte si těsto, dejte do igelitovýho šáčku a šup s tím do mražáku -  vyzkoušeno, pak vám to normálně zase nakyne až to vynadáte.
Vyválime si těsto a tvoříme pizzu.
U nás to je složitý, jsme pizzofilové a každej máme s přítelem pizzu rád jinak. Já mám nejradši havaj a on jen klasiku, šunku, sýr. Ale já mám ráda sýr nahoře, aby se pěkně propekl a on zase navrch šunku, aby se sýr spojil s kečupem. prostě šílená věda, kdyby jste to netušili..:D
Pizzu pečeme cca 10-15minut na 180stupňů (horkovzduch, a pustě si troubu dole i nahoře).

A tady je už náš výtvor, výtvory, jo jsme žrouti! (Nesnědli jsme to samy...ale málem jo :D, v těhlech chvílích závidim muži tu objemovku..fňuk!)


Nejsem moc kečupová, ale tenhle kečup od Kandu (chilli) je luxusní, dokonce i složením, prý vyhrál mezi kečupy.


Naše kráska číslo 1, byla i číslo 2...:D


Po upečení...hmm...


3kousky jsem sežrala...!

A čím hřešíte vy? Děláte domácí pizzu nebos i na ni někam radši zajdete nebo pizza není vaše gusto?


Žádné komentáře: