středa 14. května 2014

Jak to dělám já: žrádelníček

Jak všichni víme, jídlo bezesporu patří k životu, ať človeka cvičícího nebo necvičího a já mám jídlo moc ráda, moc, moc ráda a občas mi říkaj i králíku, ano jsem skutečně horší než slimáci na zahrádce ve spotřebě salátu, ředkviček, okurky jim jak závodní jídelna , bílí papriky jim jak na běžícím páse, sem tam padne i nějáká barevná paprika a co je pro mě mor, to jsou kyselý okurky, sklenice na dva až tři dny, není problém, myslim tu velkou! :D
Taky máte tak rádi zeleninu a kyselý okurky? Neříkám, že nemám ráda i ostatní potraviny, ale zelenina mě prostě dobíjí baterky a co si budem povídat, asi to je i v tý hlavě, co chce mozek, to chce tělo..:)

Už jsem to asi psala, v týdnu prostě potřebuju víc energie, proto mám víc sacharidů a o víkendech jsou ve formě přílohy jen k snídani, jinak ze zelniny + jedu i IF (15 fastu-9 feed).
Divíte se těm gramážím? Vážim jen přílohy, jak se znám, tak bych si těch vloček byla schopná nandat celej 500g pytlík! (ano, miluju vločky) a ostatní gramáže vim, protože si dám například 1/3 balení nebo 1/
2 a oříšků si dávám 10kusů=10gramů a semínka prostě menší hrstku.
Příprava jídla na další den: 15minut a to se hodně flákam, takže žádný výmluvy, že to nejde. A když jsem hodně líná, kuskus zalitej vodou s mraženou zeleninou a sojovým granulátem to jistí vždycky - značka jídlo na zalití vodou z varný konvice - otázka 3min ;) plus trocha koření.


A jak to teda vypadá v týdnu:
snídaně: 60g vloček, 1 kus ovoce, 10g semínek, 15g proteinu-kasein, 180ml podmáslí
oběd: 50g přílohy v suchém stavu (kuskus, čočka, cizrna, rýže, těstoviny), kupa zeleniny, bílkovina - 30g sojovýho masa/100g kuřecího + 10 oříšků
svačina před cvičením: 3 knackebroty, 10g pomazánkovýho másla, 50g prsní šunky/70g syrovátkového sýru, 15g proteinu-syrovátkovej, zelená zelenina - 3kusy (okurka, paprika, salát)
večeře: zelená zelenina - okurka, bílá paprika, brokolice - 3 kusy, 70g syrovátkového sýru, 100g cottage, když je hlad trocha oříšků 15g
pití přes den: 2-2,5ll vody, dvě černý kafe bez cukru

Víkend (začínám jíst v 9 a končím v 18, poslední sousto):
snídaně předtréninkový jídlo: 60g vloček, 1 kus ovoce, 10g semínek, 15g proteinu-kasein, 150g Hollandia jogurtu
po tréninku: 15g proteinu
oběd: 150g masa, 125g tvarohu - jako dip - s česnekem/křenem/kari, solí, pepřem+trocha zakysaný, zelenina, hlavně zelena
večeře: 50g kuřecích prsou uzených/50g prsní šunky, 100g cottage/70g syrovátkového sýru, tuna zelený zeleniny, 125g tvarohu a do něj trochu domácícho rybízu zavařenýho jako dezert
pití přes den: 2-2,5ll vody, jedno - dvě černý kafe bez cukru


Večer po tréninku byl vážně hlad, takže padlo trochu tvarohu v kostce, syrovátkovej sýr, 1 plátek žitnýho chleba, syrovátkovej sýr a zelenina.


Víkendový oběd: prsa, syrovátkovej sýr, dip, zelenina!


Víkendová večeře, stejná i v týdnu: kopa salátu, ředkvičky, trocha červený papriky, oříšky, 100g cottage, 70g syrovátkovýho sýru.




Víkendový oběd: kuřecí karbanátek, viz recepty, dip, zelenina.



Večeře: zelenina, 100g cottage, 70g syrovátkovýho sýru.


Snídaně nefotim, v mým podání jsou vážně nefotogenický a jak říká přítel, většinou to vypadá, že už to někdo pozřel..:D taky to tak máte?



Žádné komentáře: