středa 28. května 2014

Hejbni zadkem - jak jsem trénovala v květnu


Miluju endorfiny, vážně! Kdo ne? A čemu za ně vděčím, SPORTU - SVÝMU WORKOUTU!
Je to chvíle, kdy můžu bejt jen sama se sebou, bejt pěkně sobecká, egoistická a soustředit se jen a jen sama na sebe, prostě vypnout, odpočinout si, dát si do těla, udělat něco pro sebe, na chvíli zapomenout na to všechno co mě za pár dní čeká..(fuj státnice) a tohle mi umožňuje cvičení..ať už běhám venku, skáču doma se Shaunem T a jeho Insanity nebo T25, nebo navštívím Tonyho Hortona a P90X 1, 2, 3 a nebo si prostě napíšu svůj trénink na doma nebo do fitka... upřímně a bez mučení se přiznávám jsem na sportu závislá.
Jelikož mi už skončila praxe v nemocnici (ano, 2500 hodin ZADARAMO odpracováno, skutečně dvaapůltisice hodin), tak mám víc času a energie na cvičení, žádný vstávání ve 4 a vracení se ve 4 odpoledne, aspoň ještě na pár dní...ale zato musim namáhat svý mozkový závity, ale to mi nebrání v tom si zacvičit.




A jak jsem v poslední době hejbala svým zadkem? Takhle:

3.5. Fitko - Nohy+Ramena+Biceps+Triceps
4.5. Asi volno??? můj deníček na tento datum nic neříká ...:D

5.5. P90X - Hrudník + Záda
6.5. Bob Harper - Core Cardio
7.5. P90X2 - Plyometrics - neboli P.A.P. Lower body
8.5. Bob Harper - Yoga for Warrior
9.5. Volno
10.5. INSANITY - Max Interval plyometrics
11.5. INSANITY - Insane Abs + Bob Harper - Yoga Abs

12.5. P90X 3 - Excentric lower body + T25 Beta - Upper Body Focus
13.5. INSANITY - Weight upper body training
14.5. Bob Harper - Core Cardio
15.5. Volno
16.5. Fitko - Nohy + Záda 
17.5. T25 - Cardio Speed -  dopoledne
         Fitko - Hrudník + Ramena + 30min běh - odpoledne
18.5. INSANITY - Core Cardio Balance

19.5. Domácí trénink - Nohy (aneb když není činka využij srolovaný lino místo osy) + 15min švihadlo
20.5. Domácí trénink - Hrudník Záda + 15min švihadlo - dopoledne
         Běh 5km - odpoledne (ano, už jsem byla unavená z učení, čti šla jsem se projít, potkala jsem běžce, tak jsem běžela :D)
21.5. Domácí trénink - Ramena + Biceps + Triceps + Yoga Abs + 15min Švihadlo
22.5. T25 - Gamma Extreme Circuit + Beta Dynamic Core
23.5. Jízda na kole hodinu rychlostí 28km v hodině (nemám ráda, když mě někdo předjíždí, ano ráda závodím, nerada porhrávám, i když nejde o závod, ale jsou to jen cizí cyklisti :D)
24.5. P90X 3 - Yoga + Pilates Abs
25.5. Fitko - Nohy + Záda + Břicho

26.5. Jízda na kole hodinu
27.5. Fitko - Hrudník + Ramena

....pokaždý si říkám, jak jsem líná, jak se málo hejbu, ale když na to koukám, jak je to takhle sepsaný, tak to tak hrozný není, když můj trénink většinou trvá cca 90min. A co vy, jak cvičíte? Pomáhá vám taky sport se uvolnit? Nebo vás zmohlo vedro a radši se sluníte?
Jinak příště speciál Home gym, aneb nemůžeš do fitka, tak si vyrob fitko doma :)

Jeden obrázek na závěr, kterej bych nejradši říkala každej den:

Žádné komentáře: