pátek 18. dubna 2014

Jídelníček - hvězdné servírování aneb go green!

Tak se mi to v tom počítači nashromáždilo a ano z mýho počítače se asi v poslední době stává králík, jak by řekla mýho přítele mamka, díky tý tuně zeleniny, kterou každej den snim, hlavně tý zelený...
Tak tady je pár úlovků z mých talířů a menší změna v mým stravování, 2-4x týdně IF (9hodin feed a 15hodin fastu) a po zbytek týdne, 4-5x v týdnu, jím  porce 4 denně a trochu víc sacharidů, jak mi to vyjde a jsem spokojená a možná i ten six-pack bude :D a nebo taky ne :D, hlavně že se vejdu do oblečení, mám energii na cvičení a jsem prostě spokojená.



Víkendová low carb strava + IF - cottage, uezný prsa, 2 vajíčka na tvrdo, zelenina, mandle jsem sežrala..:D  + 100g Hollandie a rybíz.


Hvězdná snídaně - jediný jídlo kdy jim o víkendu přílohu - 60g vloček namočených přes noc, 10g proteinu, 10g oříšků, 150g Hollandie, hruška a černý kafe! Značka: NEJDOKONALEJŠÍ!


Low carb oběd - Zbožňuju kyselý okurky a tvarohový dipy s česnekem nebo křenem.



Low carb véča - 2 vajíčka, 50g šunky, 150g tvarohu, zelenina! Delišs!



Křenový dip, zelenina v pozadí naložená vepřová kýta! 


M-A-S-O!!!!


Úroda ze zahrádky...ředkvičky :)



Cottage 100g, česnek, sůl, pepř, zelenina a jako dezert tvaroh 125g s rybízem.




Low carb oběd - 100g jogurtu, křen, česnek, sůl, pepř, řeřicha = DIP + zelenina + naložený kuřecí prsa

A na závěr, všude se slaví Velikonoce jinak, u přítele pečou Velikonoční cukroví - vajíčka, zajíčky a kuřátka, tak jsem je vyparádila!


Hezký Velikonoce a víte co se říká, aby Vás nepokadil Velikonoční zajíček, musíte si na sebe koupit něco novýho ;) Já už toho zneužila a mám nový botky a džíny!









Žádné komentáře: