pátek 11. dubna 2014

Trénink, jídlo, IF a já

Ahoj!

Asi není nejlepší začít, tak, že jsem se dlouho neozvala, protože toho mám teď hodně, ALE .... za 2 měsíce a 4 dny mě čekaj statnice (blééé fuj, už teď mám žaludeční vředy!), do toho dokončuju poslední týdny povinný praxe a je to super, že z těch 2250 hodin zadarmo v nemocnici mi už zbývá "jen" posledních 200! A do toho ještě dokončuju bakalářku, už se těšim, až bude pěkně vytisknutá, svazaná a odevzdaná, šibeniční termín mám za pár dní, ale už se blížim k cíli..:) No a z tohohle režimu se odvíjí i to, jak teď cvičim a jim a prostě žiju a snažim se všechno skloubit dohromady.
Ne, nepřestala jsem cvičit, jen jsem musela upustit od fitka, bohužel....jelikož cesta do fitka mi zabírá dost času,tak jsem se vrtátila k mý sadě činek doma a ať žije INSANITY, P90X, T25 Alfa, Beta a Gamma...cvičím tak 4-6x týdně plus každodenní chůze několik kilometrů, ať mám cvičící nebo odpočinkový den, trochu jsem si pohrála s jídelníčkem, jelikož prostě to IF chci zkoušet!
Jak to teda v poslední době vypadalo se mnou a se cvičením?


týden nevim, ztratil se mi diář s tréninkama...snad se najde, fňuk!, ale cvičila jsem, nedovedu si předtsvait den bez cvičení, stejně jako si nedovedu představit, že bych si ráno nevyčistila zuby :)

31.3. INSANITY - Pure Cardio
1.4. Bob Harper - Ketlebell cardio Shred
2.4. Bob Harper - Main Workout
3.4. T25 - Gamma Rip´t up + Gamma Extreme circuit

7.4. INSANITY - Plyometrics cardio circuit
8.4. T25 lower focus + upper focus
9.4. P90X - Záda a nohy
10.4. - P90X - Ramena, biceps, triceps
11.4. P90X - Záda a hrudník + Ab Ripper

A musim se vám ještě pochlubit, už udělám pistol squaty na jedný noze! Pravá je silnější než levá, ale už je dávám, bez pomoci! Na pravý udělám okolo 10 v kuse a levá jen okolo 5, ale lepší než nic. A taky líp klikuju, diamantový kliky udělám prostě až s dotykem o zem a vyvýšený kliky - nohy na židli, těch udělám 13 v kuse místo 10. A co váš progress? ;)

Výzva? :)

A jak to mám teda s tím jídlem?
Vyloženě IF v týdnu nedržim, s praxí bych to nedávala, vstávám kousek po 4 hodině a v nemocnici se dostanu většinou na jídlo až okolo 11 a musim fyzicky fungovat. Možná to je výmluva, možná to je prostě jen v mý hlavě(což asi fakt tak bude), ale koupání lidí,  lítání po oddělení, k tomu prostě nějákou energii potřebuju, takže ráno vstanu, nasnídám se - 60g vloček, 150ml podmáslí, 15g proteinu a kus ovoce, jojo, snídám si jako královna! :)
Pak jim normálně po 4-5hodinách, jak je čas, ale sacharidy jim jen do oběda, pak už jen zelenina, jen zelená, bílkoviny a zdravý tuky na kterejch doslova ujíždim, asi to není nejideálnější, ke cvičení se většinou dostanu až kolem 6-7hodiny večer a pak už jim jen zeleninu, protein, bílkoviny a nějáký tuky, ale vyhovuje mi to tak. Přes den se necítim ospale, když mám míň sacharidů, jsem prostě víc v pohodě a hlavně mě nakopne ta obří snídaně, kterou miluju!
A o víkendech jim sacharidy jen k snídani, pak už jen bílkoviny, tuky a zelenina, zase převážně ta zelená a jim jen v 8-10 hodinovým okně a je to super.
Žaludek a střeva si odpočinou a musim říct, že i pohled do zrcadla je lepší, břišáky vykoukly o trochu víc, obvod přes bicáček narostl o 0,5 cm (jupííí, aspoň malej pokrok) a psychicky se cejtim taky v pohodě a to jde ne? ;)

 Low carb dinner - aneb zelená večeře - okurky - kyselé, salátové, kedlubna, syrovátkový sýr a arašídy.

Další verze low carb dinner - okurka, zelí, pulka cottage, vajíčko.
Sváča o víkendu.


Jen ty sám sebe limituješ!

No a co vy, jak experimentujete s jídlem, tréninkama?


Okomentovat