středa 30. dubna 2014

Nejlepší snídaně na světě - vločky v hlavní roli

Nevím jak vy, ale posledních 7let snídám pořád to samé, dny kdy jsem snídala něco jinýho za ty roky bych spočítala na prstech jedný ruky, vážně, asi jsem fakt divná! No a co to teda je? VLOČKY - OVESNÁ KAŠE!
Musím ale říct, že za ty roky, už jsem to vychytala tu přípravu, aby to chutnalo naprosto exkluzivně, božsky, luxusně, atd...přísahám!
Dřív jsem si odměřila vločky, zalila je mlíkem a dala na 2 minuty do mikrovlnky, milovala jsem to. Ale jinak nic, žádný ovoce, žádnej protein, jen takhle.
Pak jsem měla ale období, "mlíko je špatný", tak jsem začala vločky zalejvat vařící vodou a šup na 2 minuty do mikrovlnky a pak přidala jogurt nebo podmáslí. Zbožňovala jsem to taky.
A jak to teda dělám dneska?
Večer odvážim 30g musli Mastercrumbl z Lidlu, k tomu 30g vloček jemných, taky těch z Lidlu (který jsou nejlepší na světě!) - klíčovým faktorem je ale HOOOODNĚ VELKÁ MISKA.
Dám vařit cca 200ml vody a zaleju to.
Ráno toho je jak pro horníka, tak přileju kapku vody a mikrovlnkuju 2minuty, aby to ještě nabobtnalo a bylo teplý, má pak lepší chuť.
Pak přidám 200ml podmáslí (nedávejte ho do mikrovlnky, srazí se, nedělám si legraci :D). Na to nasypu 15g proteinu - te´d jsem dávala ATP Maxi Pro čokoládový nebo od Nutrendu Whey Core - příchuť biscuit.
A k tomu jeden kus ovoce, když je banán tak ho do toho ještě lžičkou nadloubu a nebo k tomu přikusuju jablko, ale o víkendu mi maminka udělala radost a koupila jahody a jájsem přivedla kašičku k dokonalosti!
60g vloček+100g jahod+20g sušených švestek+15g proteinu+150g jogurtu = DOKONALOST NA ENTOU


Jo, poprvé byla moje kaše fotogenická, jinak to vypadá, že už ji někdo jednou pozřel...:D viz zde...




Ano, anooo fotila jsem ji ze všech stran, když ona byla tááák krásnááá a tááák chutná!


Nebylo podmáslí a tak tam přišel pan jogurt - Selský Pilos, jo jsem Lidlofil....

Žádné komentáře: