čtvrtek 6. února 2014

Workout list - 1.2. - 5.2. a návrat do civilzace

Ahoj!

Tak se přiznávám bez mučení, asi jsem vážně závislák moderní doby a to na internetu, na svým mailu, sledování svejch oblíbenejch blogů...po týdnu u rodičů se opět vracím do civilizace, kde se můžu na internet podívat!!! Třikrát hurá! (to víte, sice je 21. století, ale i tak žijeme v době, kdy není internet všude...)
Ale kromě internetu mi chyběly i činky, který mám na bytě v místě vejšky (vážně se mi nechtělo převážet celkem 11kg činek :D) a tak se musel i změnit cvičební plán. Ne, nevyvflákla jsem se na cvičení (to totiž potřebuju pro nutnou dávku endorfinů), ale trochu ho pozměnila.


Normálně mám cvičim 5-6x v týdnu, kdy jeden trénink zabere 60-90min a střídám jeden den silovej trénink zakončenej 10min kardiem a 10min břichem a další den kardio s HIITem.
Ale jelikož chyběly činečky...fňuk, tak jsem byla odkázaná na svoje vlastní tělo a procházky se psem, kterej občas vydá i za pořádný fitko (to víte, máme 60kg miminko...:)

A jak to tedy vypadalo?


1.2. – Kenpo P90X (60min) + Ab-riper (17min)= 77min
Kenpo je z cvičebního programu P90X je to kardio formou kikcboxu, kdy zapojíte celý tělo, ale mimo jiný si u toho i trochu zaposilujete. Doporučuju!

2.2. – Yoga For Warrior – Bob Harper = 60min

3.2. – Banish Fat Boost Metabolism – Jillian Michaels = 55min
Skutečně toto video od Jill odpovídá svýmu názvu, ne že by mi dnes dávalo zabrat jako ve svých začátcích, ale pořád se u něj pěkně zapotim a hlavně si neválim zadek.

4.2. – Plyometrics P90X (60min) + Yoga Abs with Bob Harper (15min) = 75min
Plyometrics je typ tréninku, kdy si budujete výbušnost, ale zároveň i sílu a pořádně se u toho zapotíte. Jak říká Tony, tak správnej atlet by tento typ tréninku měl dělat. Najdete tady různý modifikace squotů s výskokem, lunge s výskokem, atd..rozhodně bych neřekla, že to je typ tréninku pro začátečníky, ale pro ty, kteří už maj něco odcvičeno a můžu vám zaručit že to fakt ucejtíte!

5.2.- Yoga Melt Down s Jillian Michaels 30min + HIIT 10min = 40min
Po pravdě už se mi moc cvičit nechtělo, tak jsem si dala jen na protažení Yoga Melt Down s Jill a na závěr trochu HIITu s Shaunem T.

6.2. - free..co k tomu dodat :D

...a každej den k tomu minimálně 2hodinky venku s hafíkem na tý naší větrný hůrce....

no a musim se vám přiznat, normálně jak nehřešim, max jednou týdně, tak teď jsem si skoro každej den doprála něco na zub... třeba pudink s proteinem a medem nebo popcorn...jo jednou za čas to je asi potřeba, dovolit si něco užídbnout, ale já vim, že to nepotřebuju a vrátim se zas ke svýmu jídelníčku bez hřešení, protože vim, že se tak cejtim líp jak fyzicky, tak psychicky.


A co vy, nepolevujete ve cvičící a jídelníčkový morálce?

Okomentovat