neděle 9. února 2014

Víkend v obrázcích

Ahoj!

Opět se hlásim ... dnes to bude ale ze soudku, aneb myšička vařila kašičku a nasypala tam od všeho trošičku! (No básník ze mě asi nebude, dost radši..:D)
Jelikož mi po čtrnácti dnech v pátek přijel muž, tak jsem o víkendu to cvičení flákala, cvičila jsem jen v pátek a tak se celý víkend nesl spíš ve znamení procházek, večeře v čínský restauraci, kde jsme se oba neskutečně přejedli, našich oblíbených časopisů a Thora 2.

Tak abych začala pěkně popořadě, v pátek jsem stihla zubaře a pak, když jsem si nenechala dát anestezii na čištění kanálku, bolelo to pekelně! (v duchu jsme si říkala, že nejsem žádná bábovka, že porod bude bolet víc ....všichni povinně potlesk, nepokousala jsem paní zubařku!)
Tak aby to přestalo bolet zacvičila jsem si...ty endorfiny ze cvičení dokážou spravit všechno!
Tady je můj cvičící program inspirovaný u FitFoodManiaca, jelikož s činkama se shledám až zítra.

Cardio Workout: How To Lose Weight
Booty Workout: 8 Minutes To A Firm Butt
The 7 Best Ab Exercises
Rihanna Butt Workout
200 Bodyweight Squats
Rihanna Abs Workout

No a aby to přestal ten zub bolet úplně tak jsem si musela cestou od zubaře koupit Muscle and Fitness! Ani vám nebudu povídat, jak jsem si připadala neskutečně důležitá když jsem v tašce nesla tohohle fešáka a sním tři balíčky sojovýho masa! Prostě frajerka :D


A doma, jelikož všichni ví, že miluju vaření a tenhle časopis, tak tam na mě čekal taky!


Po dávce tohoto čtení a cvičení, už mi bylo skutečně líp a tak jsem si dopřála super oběd. 
Ale jelikož jsem byla líná si vařit, byl to jen listovej mangold s půlkou cottage, kterej jsem ochutila česnekem, solí a pepřem a k tomu celozrnnej lisovanej žitnej chlebík! (Jen tak mimochodem, v tom mangoldu byl taky česnek...jojo, ten musí být všude!)


A ještě se vám musim pochlubit se svou novou nejoblíbenější svačinkou. Nejideálnější kombinace, aspoň pro mě. Trochu mlíka, selskýho jogurtu, půl odměrky čoko proteinu (ATP nutrition Maxi Pro 90%), vlašský ořechy a dva plátky pufrovanejch chlebíků. Mňam!


No a večer mi přijel muž a s ním i můj další mazlík v podobě proteinu od Nutrendu s příchutí sušenka. Jsem na něj zvědavá. Nejdřív musím dojíst to ATP Maxi Pro, který není zrovna ten nejdelikátněšjí protein na světě, ale dá se to...


A v neděli mě čekalo vaření jako pro armádu, uvařit oběd, uvařit sobě na dva dny do školy a uvařit muži na čtyři dny, aby nemusel pořád lovit jídlo.
Sobě jsem udělala již zmiňované kuřecí karbanátky bez mouky, viz recept zde. (Nedivte se že je to tak vykrojený, jedna třetina padla za vlast k obědu. Neměla jsem chuť na kuřecí prsa na broskvích, který jsem taky kuchtila. Foto nepořízeno, byly dřív sežrány! :D)


A muž má rád chilli a skořici a tak jsem pro něj vymyslela svůj recept, Kuřecí chilly-skořico nudličky s mrkví. Recept zítra dodám.


Já si víkend moc užila, ale byl fakt krátkej! 
Patřim mezi ty lidi co nesnášej neděle...a co vy, jak jste si užili víkend? Čtete taky Muscle and Fitness?




Žádné komentáře: