pondělí 17. února 2014

Workout list a Kroky ke zdraví

Ahoj!

Dneska to bude spíš jen takový kratší a taky vám chci ukázat, že nemám jen planý řečičky o cvičení, ale že fakt i ten zadek zvednu! :D No a s tím souvisí i to, že jsem si pořídila krokoměr přihlásila jsem se se spolužačkama do soutěže od Globusu - Kroky ke zdraví.
V čem to spočívá? V Globusu si nyní můžete pořídit krokoměr za 20kč nebo si nainstalujete do chytrýho telefonu jejich aplikaci (ten bohužel nevlastním). Pak si můžete buď jen sami pro sebe sledovat kroky a nebo se zaregistrovat zde a soutěžit o různé odměny.
No já to ani nedělám pro ty odměny, jen mě vždycky zajímalo, kolik toho nachodím...:)
Krokoměr jsem si připla v pátek ráno a už mám do dnešního večera na kontě 35km (121 725kroků), za čtyři dny to je slušnej výkon řekla bych...:) (A to tam nejsou započítaný páteční kroky do školy - 3km).


Takový fešáky si můžete pořídit. Já mám ten černo-oranžovej :)

No a jak jsem cvičila od minulýho pondělí? Takhle:


10.2.2014 - Legs and Back s P90X - 60min
11.2.2014 - Main Wourkout s Bobem Harprem - 66min
13.2.2014 - Shoulders and Arms s P90X 60min + Yoga Abs od Boba Harpra 17minmin = 77min
13.2.2014 - Plyometrics s P90X - 60min
14.2.2014 - VOLNO
15.2.2014 - Banish Fat Boost Metabolism od Jillian Michaels - 55min + XHit Daily - legs, butt and tummy 15min = 70min
16.2.2014 - Power cardio resistance - Insanity (fakt jsem byla Insane, cvičila jsem to po prvé, ale moc se mi to líbilo! :) 43min

A co vy, taky "krokujete"?
Okomentovat